Maskerad


Såhär blev till slut resultatet! Varken skrämmande eller sexigt skulle jag vilja säga. Men ett bra tips iallefall till
er som inte vill slösa dyra pengar på dräkter som bara kommer användas en gång. Ta några finare kläder hemifrån och köp er en mask! :) Tycker att jag och pojkvännen matchade varandra ganska bra! Måste tacka honom igen för klänningen jag bär på bilden! fick den av honom på min födelsedag, så himla fin är den. Tack älskling!

Vännerna mina :) Annie skulle föreställa en pirat och Matilda rödluvan, så himla fina är ni! massor av kärlek till er.
 
Kvällen var riktigt trevlig, har haft ett skitbra höstlov! men nu är det dags att återvända tillbaka till verkligenheten,
det vill säga en massa plugg och prov.. Men får trösta mig med att det snart är jullov! :)

Kommentarer
Postat av: Sjukatanke

Vilka härliga masker hörru! Känns franska, på något sätt.

2010-11-09 @ 15:53:38
URL: http://sjukatanke.blogg.se/
Postat av: christine

du matchade masken riktigt bra, snygg outfit! :)

och matilda var ju superfin som rödluvan! :D

2010-11-09 @ 18:24:28
URL: http://wastedunderthestars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0